- PLANUL STRATEGIC AL FIMSA 2020-2024
- PLANUL OPERATIONAL AL FIMSA 2021
RAPORT DE EVALUARE INTERNĂ PRIVIND CALITATEA EDUCAŢIEI ÎN FIMSA - Anul 2020
DOCUMENTE SMC Universitatea Valahia din Târgoviște
- REG 01 – Regulament de organizare si functionare a UVT
- REG 02 – Regulament privind activitatea profesionala a studentilor – RAPS
- REG 03 – Regulament de organizare si desfasurare a activitatii de cercetare
- REG 04 – Regulamentul Comisiei de etica
- REG 06 – Regulament privind activitatea didactica
- REG 07 – Regulament privind examinarea si notarea studentilor
- REG 08 – Regulament privind initierea, aprobarea, monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studiu si activitatilor de cercetare
- REG 10 – Regulament institutional de organizare si desfasurare a programelor de studii universitare de doctorat in UVT
- REG 11 – Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de master
- REG 13 – Regulament pentru acordarea premiilor de excelenta, titlurilor onorifice si premiul meritului cercetarii stiintiifice
- REG 14 – Regulament privind organizarea si functionarea caminelor studentesti
- REG 15 – Regulamentul de organizare si functionare al Centrului de Analiza si Dezvoltare Pedagogica C.A.D.P
- REG 16 – Regulamentul de organizare si desfasurarea programelor post universitare de formare si dezvoltare profesionala continua
- REG 18 – Regulament pentru deplasarile in strainatate
- REG 20 – Regulament privind acordarea burselor pentru studenţi – ciclurile de studii licenta si masterat
- REG 21 – Regulament privind acordarea burselor de performanta stiintifica pentru studenti – ciclurile de studii licenta, masterat
- REG 22 – Regulament privind acordarea burselor de performanta cultural – artistica pentru studenti – ciclurile de studii licenta si masterat
- REG 23 – Regulament privind acordarea burselor de performanta sportiva pentru studenti – ciclurile de studii licenta si masterat
- REG 24 – Regulament pentru alegerea studentilor reprezentanti in cadrul UVT
- REG 26 – Regulament privind organizarea si desfasurarea examenului de licenta, diploma si disertatie
- REG 27 – Regulament privind organizarea si desfasurarea programelor de conversie profesionala
- REG 28 – Regulament privind acordarea titlului de Membru de Onoare al Senatului UVT
- REG 30 – Regulament de organizare a concursului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2021-2022
- REG 31 – Regulament de organizare a concursului de admitere in ciclul de studii universitare de master pentru anul universitar 2021-2022
- REG 32 – Proces abilitare conducere doctorat
- REG 33 – Regulament privind programele de stimulare a studentilor cu performante inalte de invatare si a celor cu dificultati de invatare
- REG 34 – Regulament privind tutoriatul studentilor din universitatea valahia
- REG 35 – Regulament de organizare a admiterii la studii universitare de doctorat pentru 2016-2017
- REG 36 – Regulament privind mobilitatile studentesti in cadrul programelor comunitare
- REG 37 – Acordare titluri onorifice
- REG 38 – Acte studii si registre matricole
- REG 39 – Regulament GDPR
- REG 40 – Regulament de utilizare a retelei informatice in UVT
- REG 41 – Regulamentul institutional de organizare si desfasurare a programelor postdoctorale de cercetare avansata in UVT
- M01 – Metodologia de desfăşurare a concursului public de ocupare a postului de Director al consiliului studiilor universitare de doctorat (CSUD) din Universitatea „Valahia” Târgovişte
- M02 – Metodologia organizării şi desfăşurării concursului de selectți de mobilități erasmus+ cadre didactice
- M03 – Metodologia de aprobare a prelungirii de activitate si de mentinere a calitatii de titular in invatamant si/sau cercetare
- M04 – Metodologia privind intocmirea raportului de autoevaluare a activitati IOSUD
- M05 – Metodologia obţinerii certificatului de competenţă lingvistică în Universitatea „Valahia” din Târgovişte
- M06 – Metodologia privind organizarea si functionarea Biroului de consiliere, orientare in cariera si legatura cu mediul economic din cadrul Universitatii „Valahia” din Targoviste
- M07 – Metodologia de evaluare a activitatii de cercetare in vederea recunosterii institutionale a centrelor de cercetare
- M08 – Metodologia de alegere a membrilor Consiliului școlii doctorale și de numire a directorului de școala doctorala
- M09 – Metodologia de desemnare a membrilor Consiliului pentru studiile universitare de doctorat
- M10 – Metodologia de admitere a romanilor de pretutindeni in anul universitar 2021-2022
- M11 – Metodologia de organizare a admiterii la studii universitare de doctorat
- M12 – Organizarea programelor de formare psihopedagogica
- M13 – Metodologia de admitere la programele formare psihopedagogica
- M14 – Metodologia si criteriile de acordare a gradatiei de merit
- M15 – Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice si de cercetare
- M16 – Metodologia privind organizarea si desfasurarea examenului de promovare in cariera didactica
- M17 – Metodologia privind organizarea si desfasurarea admiterii la programele postdoctorale de cercetare avansata in UVT
- M18 – Metodologia referitoare la procesul de constituire si de alegere a structurilor si functiilor de conducere UVT
- M19 – Metodologia de finalizare a programelor de formare psihopedagogica
- M20 – Metodologie de solutionare a sesizarilor cu privire la nerespectarea standardelor de calitate
- M21 – Metodologie de evaluare a tezelor de doctorat de catre comisia de indrumare
- M22 – Metodologia organizarii si desfasurarii procesului de obtinere a atestatului de abilitare
- M 23 – Metodologie finalizare an pregatitor pentru cetatenii straini
- M 24 – Metodologie admitere conversie 2021 – 2022
- M 25 – Metodologia privind organizarea si functionarea Compartimentului de consiliere, orientare in cariera si legatura cu mediul economic
- Metodologie intocmire state de functii 2012
- Anexa 1 f 054.2010 – Stat de functiuni si de personal didactic
- Anexa 2 f 048.2010.ed.1 – Formatii de studii
- Anexa 3 f 080.2010 – Nota de comanda
- Anexa 4 f 059.2010.ed.1 – Fisa postului
- Anexa 5 f 352.2012.ed.1 – Cerere norma cercetare departament
- Anexa 6 f 353.2012.ed.1 – Cerere norma cercetare centru cercetare
- Anexa 7 f 049.2010 – plan anual individual de cercetare
- Anexa 8 f 055.2010.ed.2 – Acoperire posturi vacante in plata cu ora
- Anexa 9 f 012.2010.ed.2 – Fisa disciplinei
- Anexa 10 f 063.2010.ed.2 – Declaratie norme didactice
- Anexa 11 f 313.2010.ed.2 – Cerere plata cu ora
- Anexa 12 f 337.2012.ed.2 – Acord plata cu ora
- Anexa 13 f 299.2010.ed.1 – Faz model nou
- Anexa 14 f 057.2010 – Situatie plata cu ora
- Anexa 15 f 051.2010.ed.2 – Program de recuperare a orelor